راهنمای خرید بهترین ماساژور برقی + پرفروش ترین

راهنمای خرید بهترین ماساژور برقی

اگر یک روز کاری سخت را پشت سر گذاشته‌اید، می‌توانید با استفاده از ماساژور‌های برقی درد‌های عضلانی و مفصلی خود را به شدت کاهش داده و ادامه روزتان را با آرامش بیشتری سپری کنید. ما در ادامه به بررسی نکاتی که برای خرید بهترین و پرفروش‌ترین ماساژور برقی نیاز است می‌پردازیم.

 

راهنمای خرید بهترین ماساژور برقی + پرفروش تریننکات مهم خرید ماساژور برقی

  • در قدم اول به مناسب بودن وزن ماساژور دقت کنید تا در حین کار دستتان را خسته نکند.
  • یکی از ویژگی‌های خوبی که یک ماساژور می‌تواند داشته باشد، قابلیت تنظیم سرعت و شدت دستگاه است که متناسب با نیازتان تنظیم می‌شود.
  • در هنگام به میزان فضایی که ماساژور برقی اشغال می‌کند، دقت کنید. بعضی از مدل‌ها کوچک و قابل حمل هستند، در صورتی که صندلی‌های ماساژور بزرگ بوده و به یک فضای ثابت نیاز دارد.
  • دقت کنید که ماساژور‌هایی که به وسیله باتری کار می‌کنند، برای ماساژ دادن به مدت طولانی مناسب نیستند.

ماساژور تفنگی (Massage gun)

ماساژور تفنگی دستگاهی است که به وسیله ایجاد ضربه و ارتعاش، عمل ماساژ را انجام می‌دهد و به بهبود گردش خون در ناحیه‌هایی که سرعت گردش خون کم است کاربرد دارد.

این نوع از ماساژور می‌تواند سری‌های متعددی داشته باشد که هر کدام برای هدف خاصی طراحی شده و قسمت خاصی از بدن را ماساژ می‌دهد.

اگر به دنبال یک ماساژوری هستید که بعد از فعالیت شدید ورزشی از آن استفاده کنید این نوع می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

ماساژور عضلانی Facial Gun BLD برای کاهش درد عضلات ، بهبود گردش خون و تسکین درد مفاصل پس از یک تمرین سخت یا تمرین طولانی مدت بدنی استفاده می شود. این دستگاه مناسب ورزشکاران غیر حرفه ای و حرفه ای و افرادی که از بیماری ام اس ، آرتروز و آتروفی عضلات رنج می برندمی باشد. ماساژور عضلانی در دو مدل (888)و( Facial Gun BLD(320 از یک روش ارتعاش درمانی استفاده می کند که دامنه خاص ، فرکانس ارتعاش و گشتاور را ترکیب می کند. این اثر با تأثیر بر لایه های داخلی تاندون ها ، بافت عضلانی و فاشیا حاصل می شود که باعث درد نمی شوند. این ماساژور به صورت ارگونومیک به صورت تپانچه ساخته شده است که به راحتی در دست می نشیند و استفاده از آن راحت می باشد. در کیت 4 نازل/سری وجود دارد که می تواند گروه های عضلانی خاصی از پاها ، باسن ، کمر ، سینه ، مچ و مچ پا را تحت تأثیر قرار دهد. مدت زمان بهینه جلسه 15 دقیقه است.

راهنمای خرید بهترین ماساژور برقی + پرفروش ترینراهنمای خرید بهترین ماساژور برقی + پرفروش ترین راهنمای خرید بهترین ماساژور برقی + پرفروش ترین

این نوع ماساژور های برقی تفنگی ، سفتی و درد عضلات را برطرف و گردش خون و لنف را تقویت می کنند. برای ورزشکاران ، این می تواند بهبودی را بعد از ورزش و آسیب های ورزشی سریعتر کند. برای  مصرف کنندگان عادی  این ماساژور، فیزیوتراپی است که سلامت کلی بافت های نرم بدن را بهبود می بخشد و از التهاب ناشی از چسبندگی بین فاشیا و عضله جلوگیری می کند. این ماساژور دارای سری های متفاوت جهت استفاده در نقاط مختلف بدن می باشد:
[سر U شکل]: مناسب برای گردن ، ستون فقرات گردنی ، تاندون آشیل.

[سر کوچک توپی شکل] مناسب برای بازوها ، کمر ، ران ها  و غیره.

[سر صاف کوچک] مناسب برای شل شدن عضلات در سراسر بدن.

[سر بافر] مناسب برای شل شدن بافت های نرم و گروه های حساس عضلانی.

تفاوت این مدل با مدل KH-320 فقط در توپی فلزی میباشد که این دستگاه از توپی پلاستیک فشرده برخوردار است.

دستگاه دارای رنگ های قرمز ابی و مشکی میباشد که در هنگام ارسال به صورت رندوم ارسال می شود.

 

نقد و بررسی اجمالی ماساژور تفنگی بلو ایدیا مدل BLD888

تفنگ ماساژ Fascial Gun بلوآیدیا مدل BLD-888 با طراحی زیبا و قدرت بالا یک تفنگی حرفه ای محسوب میشود که از قدرت و کیفیت بالایی برخوردار است . دلیل این شکل طراحی این مدل تفنگ ماساژ که به آن Fascial Gun هم گفته میشود آن است که کاربر بتواند براحتی قسمتهایی از بدن مانند پشت که دسترسی به آنان سخت است را هم توسط این محصول ماساژ دهد ، کاری که با تفنگهای ماساژ معمولی نمیتوان انجام داد .

این ماساژور دارای 32 سرعت مجزا میباشد که شما میتوانید با تنطیم هر سرعت میزان نفوذ ضربات به بافت را تنظیم کنید . موتور این محصول از 1800 تا 3200 ضربه در دقیقه قدرت دارد که این محصول را به یک ماساژور تفنگی حرفه ای تبدیل میکند که ماساژورها ، فیزیوتراپها و … میتوانند از آن در کلینیک خود بهره ببرند .

نقطه قوت محصول نیز در تعداد سری های آن است . با داشتن 8 سری در اشکال مختلف و با مقاومت بالا این امکان را برای شما فراهم میکند تا انواع ماساژ را بدون محدودیت روی خود اجرا کنید . همچنین آپشن مکث و ماساژ موتور محصول که بصورت مکث دستگاه و انجام دوباره ماساژ هست ، لذت و کارایی استفاده از این دستگاه را دو چندان می کند .

تفنگ ماساژ ( یا به نامهای دیگر ماساژ گان -ماساژور تفنگی -گان ماساژ ) محصولی جدید در صنعت تولید ماساژورهای دستی برقی میباشد که با اعمال ضربات کوبه ای , ویبره و فشار با قدرت نسبتا بالا باعث نفوذ عمیق به بافت و عضلات بدن شده  و در نتیجه باعث رفع اسپاسم و گرفتگی های عضلانی میشود.  ماساژورهای تفنگی بیشتر در  مراکز ورزشی، مراکز ماساژ و فیزیوتراپی  استفاده می‌شود، اما از این مجصول میتوان در منزل و یا حتی محیط کار و هنگام ورزش نیز استفاده کرد.

اجزای تشکیل دهنده یک تفنگ ماساژ معمولا از یک هد ، موتور ، باتری قابل شارژ ، سری ها و بدنه تشکیل شده است . سری های قابل تعویض تفنگ ماساژ در شکلهای متفاوت تولید میشود ، اما میشود گفت سری گرد در بیشتر محصولات مشترک است .

راهنمای خرید بهترین ماساژور برقی + پرفروش ترینراهنمای خرید بهترین ماساژور برقی + پرفروش ترینراهنمای خرید بهترین ماساژور برقی + پرفروش ترین

از فواید تفنگ ماساژ میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

افزایش جریان گردش خون

رفع گره و تنش های عضلانی

تقویت سیستم لنفاوی

رفع خستگی و درد عضلات

بهبود عملکرد ورزشکاران

کاهش استرس و تنش های عصبی

افزایش انعطاف پذیری و تقویت عضلات

افزایش دامنه حرکتی

جهت برقراری ارتباط با واحد فروش و مشاوره رایگان با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید.راهنمای خرید بهترین ماساژور برقی + پرفروش ترین

09134545290

منوی اصلی